joi, 4 iunie 2009

n-aveam eu pleata, n-o mai am deloc

am tuns cupilu', la frizeria din cartier.
m-am temut de reactii, dar a fost foarte cuminte, cred ca il gadila un pic masina, mai greu a fost pana sa accepte sa se apropie de capul lui. apoi a stat si se uita fix in oglinda

si daca tot eram acolo, m-am tuns si eu. scurt, de sezon.

cu el am si poze, pentru comparatie.
inainte:















si dupa:



























mie mi se pare ca arata mai mult a fetita. i se vad mai bine genele luuungi.

2 comentarii:

  1. Sa traiti, tova'su inginer, astazi aratati foarte bine! Dar cu ce v-ati dat, permiteti sa va intreb, si anume pe cheliuta de luceste ca la soare te poti uita, dar la dansa ba?
    Pupe Lavi pe el in geana si mai evidenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa traiasca puiul scump, e adorabil!!! Ramane clopotelul meu preferat! >:D<

    RăspundețiȘtergere