vineri, 13 martie 2009

imitatii

m-am tot straduit sa il invat niste treburi, cum ar fi sa dea un pupic. nimic, nimc nu s-a prins.

ca dovada ca el invata, dar aleator, azi l-am prins ca in loc sa bage in gura servetelele, dupa ce le rupe in cateva bucati, se apucase sa stearga pe jos cu ele, tot holul. ce sa mai zic, parca nu-mi mai vine sa il invat nimic -poate doar treaba cu mersul de manuta, care nu ne iese.

tot prin imitatie cupilu mai: aprinde/stinge lumina, inchide (tranteste in cazul lui) usa, se sterge la gura, face cucu-bau cu perna. si ainvatat intr-un final sa sufle, dupa ce eu m-am straduit sa-l fac sa invete pana la 1 an, ca sa sufle in lumanare. evident ca tot la imitatie de joaca a reusit tat-su, la baie, sufland in suportul de sapun dvenit ad-hoc barcuta. nu-i pentru cine se potriveste, ci pentru cine se nimereste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu