joi, 12 martie 2009

la locul lor

astazi am avut revelatia ca cupilu are o reprezentare a lui "la locul lui". ca daca ii spun "pune-o la locul ei" cand are telecomanda in mana si patruleaza cu ea, vine si o pune pe canapea,  ca peste 3 secunde( in care a ras la mine ca ce vrednic e) sa o ia bineinteles din nou la plimbat. 
dar azi mi-a facut acceasi figura cu bucata de plastic cu lipici de pe pachetul de servetele umede. o fura, fuge cu ea, ii spun hai si pune-o la locul ei si o aduce si o lipeste la loc (vorba vine, o pune foarte apasat) pe pachetul corespunzator.

mai ramane sa le si lase la locul lor. mai am rabdare, am inteles ca asta poate dura ani :)

2 comentarii:

  1. ha, ha ... deci nu suntem noi singurii cu obsesia "etichetei"! Maria incepuse tot asa pe la 1 an, cand mergeam la cumparaturi, sa dezlipeasca orice eticheta din asta adeziva de pe diverse produse. Trebuia sa stam cu ochii pe ea ca pe butelie! Acum si Anna face la fel. Iar aia de la servetelele umede e clasica, mereu o gasesc pe la ele, o lipesc cine stie pe unde! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. da, vad ca de la etichete lungi si albe de la orice (jucarii, patura, haine) am trecut la orice se lipeste/dezlipeste, scotch, velcro etc etc.

    astept sa vad daca o va comite si pe aia clasica, cu pusul servetelelor umede la uscat.
    deocamdata se usuca "natural", in pachetul lasat cu aerisire...

    RăspundețiȘtergere