vineri, 3 aprilie 2009

nu stiu, dar invat repede

cupilu' ma surprinde tare de tot in ultima vreme.

el nu prea are frici si neplaceri mari. in afara de a-i inchide usa in nas, de pe orice parte a ei ai fi, daca el se pregatea sa treaca pragul. dar asa, antipatii, mai sunt.

una dintre ele era dusul. mama-mama, numai cand auzea apa cum face de la dus, incepea bazaitul si dorinta arzatoare de a iesi din cada, din baie daca se poate. dar cum sa-i mai faca tati baie cand el NUMAI in picioare sta? cum sa-l clatesti pe cap si pe peste tot de altfel?
si am inceput operatia deimprietenire cu dusul. intr-o seara s-a apucat tat-su sa il 'obisnuiasca' in acelasi timp si de dus si de stat in fund. dupa 2-3 minute de tipete l-am oprit eu, ca riscam sa dam intr-alta belea, sa nu mai vrea neam niciuna.
ei bine, de data urmatoare a stat la dus. dupa 2 dati i-a dat si cu dusul pe cap! (rumoare in public). toate conceptiile mele despre expunerea treptata au disparut in abur.... (ma rog, in fund tot nu sta, dar el nu sta defel)

ieri nu se mai linistea ca nu-i convenea nimic, si am intins pe jos un ditamai cearceaful de pliant de la praktiker, si hai cupilu sa citim si sa ne uitam si asa ne linistim. rupe o fasie, da sa o bage in gura, i-o cer 'hai dai-o lu' mami" mi-o da dragul de el, si eu nu i-o mai dau inapoi. tipete, plansete, batait din picior, ce mai, nervi de frustrari de suparare. rabda mama, si zice gata, data viitoare nu ii mai fac asa.
ei bine, data viitoare adica peste 15 minute se pune iara pe pliant, rupe fasii fasii si i le duce bonei pe toate plocon, bucuros nevoie mare ca asa se face.

sa-l tina tot asa, ca inseamna ca face fata bine la frustrare, si viata e complexa si plina de de-astea (frustrari adica)!!

Un comentariu:

  1. cupil model.. daca da si de la el (sic, chiar daca lu' mami!)... daca scriu ca al meu cupil (numa 2 luni mai mare decat Serban) la mare necaz se tranteste pe podea si incepe sa dea cu capul si pumnii (rumoare!) in 2 secunde si 3 miscari m-ati eticheta o neglijenta care nu stie sa-si educe cupilu'... eh, de-ale scorpionilor frustrati!

    RăspundețiȘtergere