luni, 11 mai 2009

bona vine, bona pleaca

mami e trista.

bona noastra, cea care ne-a dat sa papam si s-a jucat cu noi din noiembrie, nu mai poate veni. ne-a spus de pe la Pasti ca de pe 15 mai nu mai vine, mi-a dat 3 saptamani sa gasesc pe altcineva, eu am stat asteptand sa vina o vecina de-a lui buni din tari straine ca sa o intreb pe ea, se vorbise de mai demult, cand incepusem prima oara sa caut, dar abia acuma poate (pe motiv de recesiune si pierdere loc de munca). 
si aseara am primit vestea ca ar vrea, saraca femeie abia ajunsese acasa de pe autocar si se pregatea sa se duca sa-si cumpere o paine sa aiba ce manca si a si fost napadita cu intrebari si oferte, ca timpul e scurt...

azi ar trebui sa ma duc sa vorbim, si m-a apucat asa o teama... 
eu nu vreau sa se schimbe nimic. cand era copilul mai mic aveam mai mare incredere sa-l las cu cineva necunoscut. na, trebuia sa-i dea de mancare si sa aiba grija sa nu se dea cu capu' de eu mai stiu ce. acuma e mare, are personalitate, s-a obisnuit si el (si eu) cu tanti de acum, asa nu-mi vine sa schimb... nu stiu, parca mai bine as sta eu acasa cu el (in fond pana aseara se parea ca asta va fi varianta cea mai probabila), dar imi dau seama ca nu este o optiune prea buna. odata si odata tot va trebui sa-l las pe mana cuiva necunoscut. ca e acasa cu bona, ca va fi cu o educatoare la cresa/ gradi.

mi-e teama. dar imi tot spun ca o sa fie bine. va anunt cand incep sa o si cred.

4 comentarii:

  1. Va fi bine :)
    Adaptare usoara la amandoi .

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa fie bine. O sa vezi ca va veti obisnui amandoi cu noua tanti. Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de incurajari!
    din pacate, din cate am vb azi la telefon cu catindata se pare ca am anticipat bine ca nu va fi o treaba de durata. cum m-am temut, "ma ajuta" nu "se angajeaza"

    ei, cum o fi sa fie, om vedea.
    da' tot am inima stransa. e un drum despre care nu imi dau seama cat de lung este.

    RăspundețiȘtergere