luni, 25 mai 2009

gandeste, mami, gandeste, da' repede!!

acum un sfert de ora fi-miu incepuse sa-si cante. mna-mna-mna-mna-mna
am auzit, ma uit la ceas, mai e un pic si se face 11 ce bine ca nu doarme, nu o sa-l trezesc eu brusc cu un termometru in fundulet.

, intru la el si el canta cu fata in saltea, in somn. intr-o balta de bale, evident, ca gravitatia lucreaza.
ce era straniu e ca avea o respiratie gafaita ca si cum ar fi facut un efort. il intorc pe o parte, nu se trezeste, dar respiratia continua, si avea si secuse. ceva nu era in regula.

l-am luat pana la urma in brate, dupa ce termometrul introdus pe furis arata 38,4 (cat avea si cand l-am culcat....). profitand de fereastra de interventie, am pus si un supozitor de paracetamol. ii frige fruntea, obrajii si nasul sunt chiar reci (sau erau de la salteaua uda in care se varase pana atunci?)
dar copilul era din ce in ce mai agitat fizic. l-am luat in brate, de frica sa nu fie de fapt temperatura mai mare si sa nu dea in convulsii sau eu mai stiu ce. si se tot scutura pe bucatele in brate la mine, si cu fiecare simteam cum se trezeste si la mine piticul de la mansarda.
la un moment dat se opreste din tzoncanitul ritmic al suzetei si aud si eu ce mai borfoteala are in burtica. si cum se aduna de la burtica cel mai des. si cum pare sa fie o legatura cauza efect intre unele si altele. alta ipoteza acum mai buna nu am, va trebui sa ma descurc cu asta.

acuma stau si il pandesc cand va goli vagonasul, ca s-ar putea sa se lase cu un alt supozitor.
si ma pregatesc sa imi amenajez patul la el in camera, ca n-am dormit niciodata cu el in pat la noi si mi-e ca nu o sa iasa prea bine sa incerc tocmai acum. si tat-su nu raspunde, imi intra direct meageria. ma mai exorcizez si eu pe aici...

edit 00:25
traiasca paracetamolul, doarme linistit, nu mai frige nu nimic, ofteaza in somn, o fi visand frumos... vom vedea mai limpede maine dimineata, pe zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu