luni, 18 mai 2009

la bucuresti ii ies maselele

cupilu' a fost si el la bucuresti, pentru ca am avut un botez sambata, si a facut si el drumurile pe care se tot plimba mami...

dar la botez a fost speedy gonzales. 2 ore pana am ajuns eu a alergat incontinuu pe acolo. dupa ce am ajuns eu a alergat inca 3, dupa care am incercat sa-l punem la somnel leganat in brate, a adormit intr-un final, pus in carucior, dormea frumos si... au inceput artificiile de la o nunta de la alt salon.
asa ca a mai trebuit o tura de plimbare cu caruciorul pe terasa.

a doua zi tot agitat, dormit putin (pai atatea lucruri interesante in jur, 2 verisori cu jucarii complet noi...) seara a adormit pe la 10, azi-dimineata la 6 era in picioare...
bun, ca dup-aia a dormit de la 8 dimineata pana pe la 14...

la bucuresti am simtit clar coltul maselei stanga jos. mai avem dreapta, ne linistim o vreme si ne rugam sa ne crute caninii, macar o vreme.

a, si prima zi cu noua bona.
pot sa declar ca deocamdata vad o mare reusita. si numai ca il ia la plimbare. si azi l-a tinut 2 ore jumate, asa ca de la 8.30 seara doarme. bucuros si obosit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu