joi, 30 iulie 2009

caninul no. 2

a iesit. sau ma rog, abia acum l-am vazut eu, stanga jos.

alta noutate: cupliu', zis si "n-are mama, n-are tata, n-are prieteni" si-a facut prieteni in parc! dupa ce eu il car dupa mine de cand era in scoica la toate intalnirile cu orice fel de mamici, ca sa steie si el cu alti copii, sa se obisnuiasca, si se joaca aproape tot timpul numai de capul lui, azi am mers unde merge de obicei cu bona, si am vazut ce fericit a fost cand si-a regasit gasca (unul cu vreo 4 luni mai mare si unul cu 3 luni mai mic). au inceput cu ascunselea, ia mingea, da-mi masina, hai vino dupa mine.
plus ca are si mama. al' mai mic ma luase de deget si nu-mi mai dadea drumul, si vine cupilu' ca leul si direct sa il iau in brate, adica ce, adica cum, adica de unde pana unde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu