miercuri, 26 august 2009

motive noi, scuze noi

fi-miu, baiatul de garnizoara care era, se schimba.

are mama /tata. cand mama /tatal lui merge catre un alt copil, il ia in brate, arata atitudini prietenoase spre materne fata de concurenta, se aprinde alarma si vine cupilu' fuga-fuga, sa-si recapete teritoriul napadit de intrusi suspecti. cu vocalizele de rigoare, chiar daca "concurenta" are 5 ani 3 ani sau 8 luni, nici o abatere de la regula! chiar si cand mami si tati se iau in brate, vine fuga-fuga, se agata de amandoi, inca nu-mi dau seama pe care e mai gelos (cred ca nici el nu-si da seama) asa ca trebuie ridicat si ne ia pe amandoi in brate, dragoste maaare.


alta noutate: apare rutina -de care am incercat sa-mi feresc copilul. a inceput ca si la noi sa intervina scuze de genul "nu a dormit destul la pranz". bun, ma rog, asta e de asteptat, si eu daca nu mi-am facut bine somnul de noapte nu prea seman cu mine. dar apar altele noi: "nu am iesit dimineata /seara la plimbare", "nu a mancat la pranz"

ori el creste, ori eu l-am bagat prea tare in rutina. dar adevarul e ca dupa ce mananca bine are chef de stat locului, jucat cu jucarii, ne intelegem foarte bine. dupa ce se zbenguie dimineata 2 ore in parc si seara inca vreo 2-3 ore pica lat la somn de la 9 jumate. azi a adormit la 10, dupa ce i-am numarat in cantec prietenii din padurea cu alune...

ce sa-i fac, azi nu si-a facut bine somnul la pranz si nu am iesit la plimbare seara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu