marți, 2 martie 2010

la gradinita -ziua 1

dupa o noapte alba, cu luna plina, cu dureri de dinti, cu nasul infundat, ce draci pe el, cu somn gramada  dar fara adormiri, a adormit cupilu pe la 5 dimineata, in zorii zilei in care trebuia sa mergem prima data la gradinita.

deci dimineata a cam fost ratata, adica am ajuns acolo pe la 11.30, s-ar putea spune miezul zile deja. a stat cu mine de manuta, m-a purtat de colo pana colo, sa nu ma piarda dar nici sa nu piarda distractia in toi, si la un moment dat au am disparut, l-a luat educatoarea in brate si s-au imprietenit pe acolo, nu m-a mai cautat asa ca am plecat.

raport: a mancat 2 farfurii de supa, n-aveau viteza la lingura cat avea el foame/pofta. dar la somn... nema, nu era ora lui. statea cuminte intins, cate 2 minute, apoi hopa mitica in fund (mi-a povestit ingrijitoarea cum il mangaia peste ochisori sa adoarma si cand lua mana el: bau!)

asa ca cu mufa in gura si soarele in brate a fost dus la camera de joaca, unde a fost stapan pe mosie si jucarii pana am ajuns eu la 2.30 sa-l iau sa mergem acasa, ca somn acolo slabe sanse, ca se sculau ceilalti si incepea iara chiraiala.

care acasa a adormit pe la 5.30, deci puteam la fel de bine sa-l las, dar, ma rog, prima zi, nu exageram.

seara, iara tambalau cu somnul (dupa ultima raceala si infundare de nas s-a cam obisnuit cu program nocturn de topaiala, suntem la re-invatarea obiceiurilor bune) ca la 11 nu voia sa doarma.
asa ca m-am dus la el, l-am luat in brate si s-a pus ca bb mic (care nu mai este) sa doarma in brate la mami. si ce-mi vine sa-i zic: hai sa dormi in patutul tau, daca vrei maine sa mai mergem la copii la gradi. si s-a executat baiatul, l-am pus la loc in patut, nu un protest, nu o vorbulita. si asa a si adormit, cam tarziu, pe la 11 jumate trecute fix.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu